Dushi blijft thuis - Reisverslag uit Wijk bij Duurstede, Nederland van Joke en Tineke Nobelen en Groeneweg - WaarBenJij.nu Dushi blijft thuis - Reisverslag uit Wijk bij Duurstede, Nederland van Joke en Tineke Nobelen en Groeneweg - WaarBenJij.nu

Dushi blijft thuis

Blijf op de hoogte en volg Joke en Tineke

16 September 2014 | Nederland, Wijk bij Duurstede

Omdat Dushi wagenziek is, gaat zij niet mee op reis. Zij gaat naar Brenda en daar heeft zij het goed. Om haar niet te vergeten staat er nu een foto van haar in ons reisverslag.

• 16 September 2014 - 22:22

Reinder:

Ik geef Dushi helemaal gelijk. Mee door Europa met twee scheurende vrouwen: "Moet ik zeker de kaart lezen?"

• 16 September 2014 - 23:28

Kees:

Heb Dushi het toch niet geheel begrepen denk. Met 2 van die geweldige dames was ik toch zeker ingestapt, ziek of niet maakt niet uit... 10 Weken ravotten en vol in de aandacht, ik had het wel geweten. Nu heeft Dushi het ook goed mag ik lezen, in een fijn onderkomen bij Brenda.
    En nu er lekker op uit, genieten, ontspannen, uitwaaien, ontdekken, beleven, enz.
    Veel plezier gewenst en een goede reis. groetjes je (schoon)broertje.

• 17 September 2014 - 10:09

José :

Heel verstandig om hem thuis te laten. Boby ging altijd mee maar vooral in steden is het erg lastig om een hond bij je te hebben. Jullie heel veel reis plezier en rust goed uit!!!

• 17 September 2014 - 22:51

Andre:

Dames,

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel plezier en geniet van jullie reisaventuur.

Tags: dushi