Wij zjjn op reis - Reisverslag uit Soest, Duitsland van Joke en Tineke Nobelen en Groeneweg - WaarBenJij.nu Wij zjjn op reis - Reisverslag uit Soest, Duitsland van Joke en Tineke Nobelen en Groeneweg - WaarBenJij.nu

Wij zjjn op reis

Door: joke

Blijf op de hoogte en volg Joke en Tineke

20 September 2014 | Duitsland, Soest

Vandaag (20 september) zijn wij echt op reis. gisteren om 9.00 uur ben ik gebeld dat wij de camper op kunnen komen halen. dus direct in de benen en naar de Zilk gereden. Daar heb ik 2 uur uitleg gekregen over zoiets simpels als een camper. Na deze uitleg nog even naar pa en ma om te laten zien waar wij de komende 10 weken in zullen leven.
Om 13.30 uur kwam ik thuis en kon het grote inpakken beginnen. dat duurde tot ruim 17.00 uur en ondanks de hulp van de buurman zijn wij toch nog van alles vergeten. waaronder mijn badpak(ken).
Maar wij hebben elkaar en dat is het belangrijkste.

Na een klein uur rijden kwamen wij aan in Gennep. daar wachtten Wim en Ria ons op met een heerlijke maaltijd. Na het eten hebben wij nog even gekletst en daarna vroeg naar bed.
Om 1.00 uur waren wij klaarwakker en hebben wij genoten van de tokkelroom. Verder wakker tot een uur of drie. maar ja, wij hebben nog 10 weken om uit te rusten.

Vanmorgen lekker uitgeslapen en rustig aan ontbeten en de rommel weer opgeruimd. De fietsjes doen het goed en dat scheelt weer in het lopen.

Vandaag zijn wij op weg gegaan naar Leipzig maar het duurt nog wel een paar dagen voor wij daar zijn. Via Alpen naar Soest. Tussendoor hebben wij lekker in het zonnetje gezeten.
Om 17.15 uur kwamen wij aan op de camperplaats en daar hebben wij gratis wifi. dus ons reisblog is weer bijgewerkt. Zometeen uit eten en ik verheug mij op een lekkere schnitzel. Soest is een prachtige plaats met veel vakwerkhuizen. Op het terras eten wij een heerlijke schnitzel en daarna wandelen wij nog wat door de stad.
Dit was de tweede dag van onze reis.

• 20 September 2014 - 18:28

Rian:

Hallo Tineke en Joke, gooed om te lezen dat het langzaam allemaal in order is gekomen.

Doe voorzichtig en ..... Geniet.

Gr. Rian Stefan en de Kids

• 20 September 2014 - 18:30

Reinder:

Hoe dit allemaal werkt is zelfs voor mij niet altijd duidelijk. Goed, ik probeer het vooralsnog.
    Goede reis dus gewenst.
    Rij voorzichtig en tot morgen!
    Hier was het vandaag mooi weer. Zelfs in Grunn.

Reinder

• 20 September 2014 - 21:59

Frank, Eva, Gijs En Lena:

Lieve Tineke en Joke,

Erg leuk om op deze manier van jullie reis op de hoogte te blijven.
    Goede reis en geniet er van.

Ps ( Gijs en Lena komen morgenochtend thuis)

Groet van ons

• 20 September 2014 - 23:18

Kees En Jolanda:

Fijn te lezen dat jullie vertrokken zijn.
    Geniet er lekker van de omgeving, van de camper en niet te vergeten..,,van elkaar.
    Vinden het leuk om jullie verslag steeds te lezen.

• 21 September 2014 - 09:28

Laura:

Lieve Joke en Tineke

Fijn om te lezen dat jullie goed en wel op pad zijn! Laat het avontuur maar beginnen :-)
    Heel veel plezier en rust lekker uit!
    En voor de dingen die jullie zijn vergeten gewoon een dagje shoppen inplannen, vind Joke vast niet erg... ;-)
    Groetjes en knuffel voor mijn paps en mams.

Liefs, Laura

• 21 September 2014 - 11:05

Sylvia:

hi joke en tineke,

Geniet lekker van elkaar en ach die badpak komt volgens mij ook wel goed want op de weg naar Italië kom je heel beel dorpjes tegen met nog meer leuke winkeltjes en met de snelle fiets ben je er natuurlijk zo....

Ben blij om te lezen dat jullie ook wel eens wat vergeten en niet dat alleen ik de dingen vergeet....

Doe voorzichtig.

Liefs
    Sylvia

• 22 September 2014 - 08:41

Helen:

Hoi meiden,

Goed te horen dat jullie goed op weg zijn. Ik moest wel lachen om jouw badpak Joke, vooral ik nu zo naar buiten kijk brrrrr.... Komt wel goed tegen de tijd dat jullie in wat warmere streken komen.

Heel veel plezier en doe voorzichtig.

Groetjes,
    Helen

• 22 September 2014 - 19:38

Lia:

Hoi Joke en Tineke

Leuk dat we zo jullie reis kunnen volgen geniet van de vakantie goede reis en tot eind
    november.Groetjes Lia en Jan.