Dag 4, 22 september - Reisverslag uit Leipzig, Duitsland van Joke en Tineke Nobelen en Groeneweg - WaarBenJij.nu Dag 4, 22 september - Reisverslag uit Leipzig, Duitsland van Joke en Tineke Nobelen en Groeneweg - WaarBenJij.nu

Dag 4, 22 september

Door: Joke

Blijf op de hoogte en volg Joke en Tineke

22 September 2014 | Duitsland, Leipzig

Gisteren heeft het de hele dag geregend en dat was een mooie dag om verder te rijden. Wij gaan van Soest naar Schlaitz, vlak boven Leipzig.
Daar hebben wij een leuke wandeling gemaakt door een natuurgebied met observatie post. We kamperen op een voormalig Oostduitse camping. daar hebben wij heerlijk gegeten voor een vriendelijke prijs.
Vannacht veel regen en vanmorgen zijn wij naar Leipzig gereden. daar hebben wij gefietst en de stad bekeken; Panorama Tor naar boven voor uitzicht boven de stad.
Aan het einde van de middag gaat het weer regenen en besluiten wij door te rijden naar een camperplaats in Trebsen, even voorbij Leipzig.
Na een heerlijke maaltijd in de camper, zitten wij nu in het naastgelegen hotel aan de koffie en het internet.
Van al onze reisgeschenken genieten wij in meer of mindere mate. De drop is bijna op, dit geldt ook voor de dikke brokken en de chocolade. De basilicum staat te geuren op tafel maar de tuinkabouter is nog niet buiten geweest.
Ria en Wim zorgen goed voor ons. wij eten in hun camper omdat de onze wel een beetje klein is voor 4 personen.
Morgen rijden wij door naar Colditz

• 23 September 2014 - 18:33

Heleen:

hoi hoi,
    jammer van de regen, ik hoop dat t wat minder wordt... morgen verwachten ze de buien hier, natuurlijk om mijn vrije dag. Onze caravan is dit weekend weer gebruikt samen met die van Kees en Jol. We hebben het lekker en gezellig gehad in Nijnsel!!
    Praag is een mooie stad (mijn ervaring met regen een beetje grauw), ben benieuwd wat jullie ervan vinden..
    Goede reis verder

Heleen

• 24 September 2014 - 21:28

Anita:

Ha verre Buurvriendinnen, leuk om jullie zo te kunnen volgen!
    Ik heb een paar dagen geleden een e-mail gestuurd naar jullie gewone mailadres met een opmerking over de binnengekomen post....hebben jullie die ontvangen?
    Mooie reis verder en hopeijk droog nu!
    Anita