Dag 6, 24 september - Reisverslag uit Dresden, Duitsland van Joke en Tineke Nobelen en Groeneweg - WaarBenJij.nu Dag 6, 24 september - Reisverslag uit Dresden, Duitsland van Joke en Tineke Nobelen en Groeneweg - WaarBenJij.nu

Dag 6, 24 september

Door: joke

Blijf op de hoogte en volg Joke en Tineke

25 September 2014 | Duitsland, Dresden

Dag 6 begint voor Tineke, Ria en Wim met een wandeling door Dresden. Joke bllijft achter in bed, zij heeft griep.
Na de wandeling in o.a. het Zwinger (kunstmuseum) en naar de opera stappen wij in de camper, op naar het volgende plaatsje. Ik voel mij goed genoeg om te rijden, vooral omdat het maar een uurtje is.
Na 1,5 uur hebben wij de volgende plaats (Gorisch) bereikt en daar kruip ik weer in bed. Ria, Wim en Tineke hebben een wandeling gemaakt door kurort Gohrisch en de omgeving. Wij staan op een mooie camping in de buurt van een vesting.

• 26 September 2014 - 10:15

Helen Geerman:

Alweer griep ! aahhh wat jammer nou.
    Ziek maar goed uit, lekker veel slapen knap je sneller op. Kan je ook van je vakantie genieten.

Beterschap en groetjes,
    Helen

• 28 September 2014 - 15:06

Perry:

OH Wat vervelend. Ik hoop dat je weer snel beter bent Joke!