Dag 8, 26 september - Reisverslag uit Praag, Tsjechische Republiek van Joke en Tineke Nobelen en Groeneweg - WaarBenJij.nu Dag 8, 26 september - Reisverslag uit Praag, Tsjechische Republiek van Joke en Tineke Nobelen en Groeneweg - WaarBenJij.nu

Dag 8, 26 september

Door: tineke

Blijf op de hoogte en volg Joke en Tineke

26 September 2014 | Tsjechische Republiek, Praag

Vanmorgen nog even heerlijk gedouched. We vertrekken richting Bad Schandau naar de Tsjechische grens. Het ziet er gelijk anders uit. We rijden binnendoor naar Praag. Enkele stops voor koffie en een broodje. maar ook even overleggen omdat de tomtom iets anders wil dan wij denken dat de juiste richting is. We gaan goed en vinden camping Triocamp vrij vlot in het noorden van Praag. De campers rijden prima. Joke vindt het zo prettig om te rijden dat ik nog niet veel ervaring op kon doen. Komt goed, we hebben nog ff. De anderen doen nu een spelletje canasta. Tevens worden we vermaakt met levendige accordeon muziek, afkomstig van de groep campers uit zweden die hier ook gestationeerd zijn, klinkt niet slecht hoor...

• 28 September 2014 - 13:32

Brenda:

Hoi Joke en Tineke.
    Jullie zijn al een heel stuk op weg. Leuk om te lezen, jullie verslag. Met Dushi gaat het goed. Ze is lekker ondeugend en houdt ons lekker bezig.

• 28 September 2014 - 14:11

Kees:

Lieve meiden,
    Al weer een heel eindje op weg, zo te lezen is Joke al weer wat aangesterkt en fit. 'k ben erg benieuwd wat jullie van Tsjechië vinden. bij ons komen al enkele reeksen fotos binnen van 13-9. Erg leuk om die allemaal te zien en ontvangen. Fijne tijd en mooi weer gewenst.
    Groetjes van je (schoon)broertje.

• 28 September 2014 - 19:26

Rian:

Hoi Joke en Tineke
    Leuk om jullie reisverslag te lezen! Hopelijk voelt Joke zich weer wat beter?
    Veel sinaasappels persen dan maar Tineke :)
    Alweer een week op pad en al zoveel gezien top
    Dushi nog gezien in t stadspark was lekker enthousiast
    Geniet pluk de dag
    Veel liefs Srefan en Rian