Dag 10, 28 september - Reisverslag uit Benešov, Tsjechische Republiek van Joke en Tineke Nobelen en Groeneweg - WaarBenJij.nu Dag 10, 28 september - Reisverslag uit Benešov, Tsjechische Republiek van Joke en Tineke Nobelen en Groeneweg - WaarBenJij.nu

Dag 10, 28 september

Door: tineke

Blijf op de hoogte en volg Joke en Tineke

28 September 2014 | Tsjechische Republiek, Benešov

Na een heerlijke ochtend in de zon met een boek, rijden we naar Benesov een uurtje rijden onder Praag . Door de kleine weggetjes en opbrekingen werden het toch 2 uurtjes. We zien zo meer van de dorpen zelf en rijden niet over de tolwegen.
We blijken weer een plek op een mooie camping te hebben en staan er met enkele andere camperaars. Weer heerlijk in de zon en daarna een wandeling naar het plaatselijke kasteel. Na een pizza aan de andere kant van de weg spelen we canasta.

• 28 September 2014 - 20:29

Hanny:

Leuk elke dag een update, geniet!

• 28 September 2014 - 21:32

Carola:

Hoi Tineke en Joke

zo te lezen genieten jullie volop.
    leuk om jullie verhalen te lezen. Geniet er van

Groetjes Carola

• 28 September 2014 - 21:34

Marlon & Dinie:

Lieve Joke en Tineke ( en mede-reizigers),
    Wat leuk dat jullie geregeld een kort verslagje sturen. Zo blijven we een beetje op de hoogte van jullie wel en wee.
    Is Joke weer opgeknapt? Zo te lezen genieten jullie van het onderweg-zijn, zeker nu het zonnetje schijnt.
    Wij hebben een heerlijke vakantie gehad en lekker gewandeld in Andalucie. Een prachtig gebied, lekker eten en drinken en veel mooie dingen bekeken in Sevilla. Het weer had wat beter gekund, de eerste dagen veel regen. Maar de laatste dagen toch ook genoten van de zon.
    We wensen jullie een goede reis en veel vakantieplezier!!

Lieve groet, Marlon & Dinie

Ps. Leuke foto bij jullie priofiel!

Tags: Benesov