Dag 13, 1 oktober - Reisverslag uit Klosterneuburg, Oostenrijk van Joke en Tineke Nobelen en Groeneweg - WaarBenJij.nu Dag 13, 1 oktober - Reisverslag uit Klosterneuburg, Oostenrijk van Joke en Tineke Nobelen en Groeneweg - WaarBenJij.nu

Dag 13, 1 oktober

Door: tineke

Blijf op de hoogte en volg Joke en Tineke

01 Oktober 2014 | Oostenrijk, Klosterneuburg

Op deze woensdag wordt er regen voorspelt. Joke en ik doen een camping dag. Het bed moet verschoont en het is ook tijd om te wassen. Het drogen van de was lukt niet erg en om het toch droog te krijgen, strijk ik de gewassen kledingstukken en lakens. Wellicht vanmiddag nog een rondje door Klosterneuburg.Ook hier valt veel te zien. Ria en Wim zijn vanmorgen op de fiets gestapt om naar Schloss Schonbrunn te gaan. Het regent nu echt flink dus ik hoop dat ze weer een heerlijke koffiestop vinden.

• 01 Oktober 2014 - 16:59

Anita:

Hallo lieve mensen, even laten horen dat ik jullie op de voet volg. Leuk om op de grote kaaart te zien hoe jullie route loopt.
    Hier nog steeds warm, maar niet altijd even zonnig. Op Hindersteyn zijn we begonnen met het leeghalen van de bloembedden. Veel nevel ook vanmorgen, Herfst dus, en dan volgend jaar weer helemaal van voren af aan weer zaaien, planten en oogsten.......
    Verder missen jullie een hoop herrie van het graven van de watergang. Goed dat jullie er niet zijn, al vinden wij het een beetje stil op het erf zonder jullie.
    Veel plezier verder en geniet van alles wat jullie zien,
    Groetjes Frans en Anita

• 04 Oktober 2014 - 17:50

Mariska:

Wat een leuk reisverslag tot nu toe. Ik hoop dat jullie nog heel veel moois zullen zien en meemaken. Tineke gefeliciteerd met je verjaardag. Groetjes Mariska en Piet

Tags: Wenen