Dag 18, 6 oktober - Reisverslag uit Bled, Slovenië van Joke en Tineke Nobelen en Groeneweg - WaarBenJij.nu Dag 18, 6 oktober - Reisverslag uit Bled, Slovenië van Joke en Tineke Nobelen en Groeneweg - WaarBenJij.nu

Dag 18, 6 oktober

Door: joke

Blijf op de hoogte en volg Joke en Tineke

07 Oktober 2014 | Slovenië, Bled

Vandaag besluiten we nog een dagje bij het meer van Bled te blijven en gaan wij de Sava rivier bekijken. Deze is niet zo mooi als de Soca maar wel de moeite waard. Gelukkig beschikken wij over elektrische fietsen want de heuvels zijn behoorlijk steil, hier en daar.
Het is mooi fietsweer en het is droog. dat valt mee na de voorspelling dat het vandaag zou onweren.
Na een fietstocht van 2,5 uur komen wij terug op de camping en genieten wij nog even van het zonnetje. maar dat is van korte duur, de bewolking neemt toe. Dan maar naar binnen en daar lekker lezen en een spelletje canasta spelen. Zoals elke dag gaan wij op tijd naar bed en maken wij nachten van ongeveer 11 uur.
Wij rusten dus lekker uit en mijn verkoudheid is inmiddels aardig over.
Tineke doet nu de vaat en zo direct gaan wij naar Vintgut en vervolgens door naar de Soca rivier.

Het camperleven bevalt goed en wij vinden steeds meer onze draai in deze toch wel kleine ruimte. Wij beschikken over ongeveer 9 m2 ruimte maar daarbij wel een hele grote tuin. Wij hopen op beter weer in het zuiden van Slovenië en Kroatië. Afwachten maar.

• 07 Oktober 2014 - 11:06

Lenny:

Weer een leuk berich! Echt leuk om jullie te volgen.
    Fijn dat jullie zo genieten.
    Groetjes Lenny

• 07 Oktober 2014 - 17:15

Heleen:

elke dag ff snel de mail kijken of er weer een berichtje van jullie is....heel leuk om jullie te volgen op deze manier!! Jaloers??? helemaal niet!!! Eigenlijk toch een beetje... zo leef ik wel mee!
    liefs Heleen

• 07 Oktober 2014 - 18:23

Monique En Herman:

Het is zo genieten voor ons hier om de reisverslagen te lezen! Heerlijk, hou ons vooral verder op de hoogte! Goede reis morgen!

• 07 Oktober 2014 - 20:19

Rian:

Hallo lieve mensen van t goede leven,
    Ik zou maar uitkijken dat jullie geen doorlig plekken krijgen ,
    11uur slapen tjonge komt :-)
    En ook lekker sportief bezig ik ben trots op jullie!
    Ben benieuwd wat jullie t meest missen ,naast
    Dushi natuurlijk.
    T is hier 16 graden , vandaag lekkere buien gehad,
    maar gelukkig ook af en toe t zonnetje gezien.
    Lieve groetjes Rian en Stefan

• 08 Oktober 2014 - 09:29

Irene:

Heey lieve tante's

Ik ben blij dat jullie het zo fijn hebben daar.
    Ik vin iedere keer weer leuk als ik weer een mailtje krijg ga nu naar dag
    4 en dan 11 en nu al weer op dag 18 de dagen lijken snel te gaan.
    Ik ga zelf over 18 dagen weg samen met jordi naar bali.
    Dus jaloers hoef ik niet te zijn ;)
    Geniet lekker van jullie reis en zie jullie snel
    Liefs irene

• 08 Oktober 2014 - 10:26

Wilja :

Hoi Joke en Tineke,

Fijn dat jullie het zo leuk en gezellig hebben.
    Geniet van de tijd, want het gaat allemaal zo snel.
    18 dagen alweer onderweg, maar gelukkig nog veel dagen te gaan.

Veel plezier,

groetjes