Vervolg voorbereidingen - Reisverslag uit Wijk bij Duurstede, Nederland van Joke en Tineke Nobelen en Groeneweg - WaarBenJij.nu Vervolg voorbereidingen - Reisverslag uit Wijk bij Duurstede, Nederland van Joke en Tineke Nobelen en Groeneweg - WaarBenJij.nu

Vervolg voorbereidingen

Door: joke

Blijf op de hoogte en volg Joke en Tineke

16 September 2014 | Nederland, Wijk bij Duurstede

Gisteren flink geshopt bij Ikea en voor heel weinig heel veel spullen gekocht. Vandaag strijken en het huis op orde. daarna zien we wel weer verder.

• 16 September 2014 - 11:03

Sylvia:

Hi Joke, wat leuk om ons zo op de hoogte te houden!!!Maar als je nu toch lekker aan het strijken bent, ik heb ook nog wat liggen.... ;-) heel veel success met de laatste dingen, geniet er ook van!!

Liefs

• 16 September 2014 - 11:40

Jolanda Groeneweg:

Leuk om jullie verslag te gaan lezen. We gaan jullie zeker volgen.
    Ik heb trouwens ook nog wat te strijken liggen.......
    Geniet er lekker van, lekker rust genieten van elkaar en van de mooie omgevingen.

• 16 September 2014 - 11:43

Gera:

Ben benieuwd waar jullie belanden. Blijf goed op koers in alle opzichten
    en geniet van wat jullie beleven!
    Goede reis..

• 16 September 2014 - 14:16

Alie:

Lieve dames,
    De laatste tijd regelmatig aan jullie gedacht en nu deze webmail, maar niet gesproken. en dan zie je dat je een hoop mist.
    Wat geweldig om samen tien weken de wijde wereld in te trekken.
    Veel plezier met inpakken en dan 'wegwezen'.

Lieve groet, Alie

• 16 September 2014 - 16:50

Hanny:

Leuk om jullie zo te mogen volgen! Geniet van wat komen gaat. We zijn wel een beetje jaloers. Wie zorgt voor dushi?

• 16 September 2014 - 20:48

Heleen:

Lieve zussen,
    Super dat jullie 10 weken op pad gaan. Eerst nog wat voorbereidingen en dan....
    Genieten, uitrusten, en kom vol energie, met veel nieuwe indrukken, gezond weer terug!!!
    Goede reis

• 17 September 2014 - 08:02

Helen:

Joke heeft haar hobby al opgepakt "shoppen". Succes ......nog 2 nachtjes slapen.