De laatste dagen met de camper - Reisverslag uit Wijk bij Duurstede, Nederland van Joke en Tineke Nobelen en Groeneweg - WaarBenJij.nu De laatste dagen met de camper - Reisverslag uit Wijk bij Duurstede, Nederland van Joke en Tineke Nobelen en Groeneweg - WaarBenJij.nu

De laatste dagen met de camper

Door: Joke

Blijf op de hoogte en volg Joke en Tineke

29 December 2014 | Nederland, Wijk bij Duurstede

Het is vreemd om weer thuis te zijn en wij besluiten, na een dag opruimen en wassen, dat wij nog een paar dagen met de camper op stap gaan.
Maandag gaan wij naar Kampen op kraamvisite. Eerst lekker shoppen en daarna uitgebreid de tweeling Gijs en Lena bewonderen.
Wij staan op de camperplek in Kampen en deze heeft goed sanitair. 's Nachts heeft het gevroren en we gaan zonder te douchen op weg naar de sauna in Almere. Daar hebben wij een heerlijke dag en 's avonds dan toch maar weer naar huis.
De hele woensdag ben ik bezig om de camper te poetsen. Ik vind dat een leuke klus en gelijktijdig ruimen we nu echt alles op.
Donderdag zou het regenen en genieten we nog na van onze reis. Vrijdagochtend breng ik de camper terug naar de verhuurder in de Zilk. Ik stap van de camper over in de Celica en het lijkt alsof ik met mijn kont op de grond zit!
De reis zit er op en wij hebben 10 heerlijke weken gehad en de camper zonder schade weer in kunnen leveren.
Na enkele dagen blijkt dat wij nog een klein aandenken aan deze reis overhouden, namelijk een boete voor het te snel rijden in Duitslang. De kosten vallen mee, slechts 10 Euro voor 10 km te hard.

Vanaf 1 december begint het gewone leven weer.

• 29 December 2014 - 21:00

Kees:

Ja, ja, dames het zit er weer op.
    Veel mooie verhalen mogen lezen en meebeleven, stik jaloers en toch ook erg gegund. Weer heerlijk thuis even uithijgen onderuit en genieten. Nu alle contacten weer aanhalen. Veel plezier en weer tot gauw.

• 29 December 2014 - 22:41

Andre:

Lieve Joke en Tineke,

Erg leuk om jullie reisverhalen gelezen te hebben.
    Volgens mij hebben jullie een heerlijk reisavontuur meegemaakt.
    Geweldig om er een lange tijd op reis te zijn geweest, een ervaring die ze je nooit meer afnemen.
    Ik wens jullie een hele fijne jaarwisseling en het allerbeste voor 2015 in gezondheid en geluk.
    Hopelijk tot snel in 2015,

Groeten