Dag 9, 27 september - Reisverslag uit Praag, Tsjechische Republiek van Joke en Tineke Nobelen en Groeneweg - WaarBenJij.nu Dag 9, 27 september - Reisverslag uit Praag, Tsjechische Republiek van Joke en Tineke Nobelen en Groeneweg - WaarBenJij.nu

Dag 9, 27 september

Door: Tineke

Blijf op de hoogte en volg Joke en Tineke

27 September 2014 | Tsjechische Republiek, Praag

Een hele dag om Praag te verkennen. Vanaf de camping eerst met de bus en daarna de metro. In het centrum stappen we uit. We lopen langs een synagoge, prachtige gevels en mooie architectuur. In het artdeco cafe in het obneci?? doen we een cafe complet; errg chic.Het centrale plein, Karelsbrug en de Praagse burcht. we stoppen regelmatig om alle indrukken in ons op te nemen. De zon schijnt en dus prima weer om de stad te verkennen. er rijden koetsjes rond en dikke oldtimers om de toeristen rond te rijden.
Als we op de camping terug komen is er een groep van 90 rallyautos aangekomen op de camping. Ze toeren door europa om geld op te halen voor goede doelen.
Na weer een prachtige dag slapen we als rozenl

• 28 September 2014 - 19:38

Corine Van Winden:

Hi joke en tineke,

Leuk jullie verslag door de dagen heen te lezen. Goed te horen dat de gezondheid van Joke nu goed gaat. Jullie verslag van Praag roept veel herkenning op, niet van vakanties maar de keren dat ik er zakelijk voor ons congres ben geweest. Omdat het z'n leuke stad is er altijd prive wat aan vast geknoopt. De joodse wijk en zeker de Joodse begraafplaats is heel indrukwekkend, verstillend, stemt tot nadenken. Hebben jullie die ook bezocht?

Verder is Praag zo mooi, ga zeker ook naar het kasteel en omgeving, ook heel boeiend.

Kortom, leef met jullie mee, zie in gedachten waar jullie nu zijn.

Geniet van deze mooie periode in jullie leven, een diamantje.

Corine

• 28 September 2014 - 19:51

Lia:

Hallo Joke en Tineke

Jan en ik zijn ook in Praag geweest we waren toen ook onder de indruk.van
    de prachtige pastel tinten van de gevels.En hebben toen ook zo genoten van
    heerlijke terrasjes met de vele muziekanten die allemal buiten speelden.
    Heb de indruk dat het met Joke gelukkig weer beter gaat als ze weer lekker
    in de camper rond rijdt.Genieten jullie maar lekker. groetjjes Lia

Tags: Praag