Dag 11, 29 september - Reisverslag uit Benešov, Tsjechische Republiek van Joke en Tineke Nobelen en Groeneweg - WaarBenJij.nu Dag 11, 29 september - Reisverslag uit Benešov, Tsjechische Republiek van Joke en Tineke Nobelen en Groeneweg - WaarBenJij.nu

Dag 11, 29 september

Door: tineke

Blijf op de hoogte en volg Joke en Tineke

29 September 2014 | Tsjechische Republiek, Benešov

Het duurt even voordat de zon doorkomt. De mist en bomen om ons heen geven een mistiek beeld. Bij vertrek heeft Wim behoorlijk moeite om op het pad te komen. Het gras is glad en hij moet iets omhoog met die zware camper. Flinke slippartij waarbij het gras weggeveegd wordt . Wat matjes en de duwkracht van 3 dames helpt hem en ons weer op weg. Zo galant als hij is spuit hij de matjes later weer schoon.
Helaas rijden we al gauw richting het zuiden een dikke mist in. Deze blijft ook lang hangen. De sfeer verandert duidelijk als we Oostenrijk in rijden. Veel netter en verzorgder. Eenmaal in Kremms aangekomen maken Ria ,Wim en ik nog een wandeling door de plaats waar ook weer veel historische gebouwen en kunst te bewonderen valt. Langs de Donau lopen we terug over een mooi wandelpad.

Tags: Kremms, Kremms