Dag 22, 10 oktober - Reisverslag uit Lozovac, Kroatië van Joke en Tineke Nobelen en Groeneweg - WaarBenJij.nu Dag 22, 10 oktober - Reisverslag uit Lozovac, Kroatië van Joke en Tineke Nobelen en Groeneweg - WaarBenJij.nu

Dag 22, 10 oktober

Door: joke

Blijf op de hoogte en volg Joke en Tineke

10 Oktober 2014 | Kroatië, Lozovac

Vandaag besluiten we door te reizen naar Lozovac. Dat ligt dichtbij Krka, Een soortgelijk park als de meren van plitvika. Door de snelweg te nemen zijn wij in 2 uur ongeveer 200 km verder. Daar gaan wij naar een camping om lekker in de zon te zitten en een boekje te lezen. De ontvangst is allerhartelijkst en wij krijgen bezoek van een klein katertje. Deze hangt de hele middag om ons heen en wij maken er meerdere foto's van. 's Avonds eten wij op de camping en de gastheer kookt lekker voor ons.
We genieten van de rust en kijken waar wij morgen naar toe gaan. Wij besluiten een camping bij de kust te zoeken omdat het weer voorlopig nog prima is.
Wij vinden het leuk om de reacties op ons verslag te lezen.

Bijna overal hebben wij de beschikking over Wifi en dat maakt het makkelijk om contact te houden met het thuisfront.

• 12 Oktober 2014 - 14:31

Dinie:

Lieve Joke en Tineke,

Na reisdag 14 ontvang ik geen email meer van jullie, maar heb nu via de link van die dag naar internet, bijgelezen tot dag 22. Jullie hebben het dus goed!
    Geniet maar lekker!
    Lieve groet en goede reis, Marlon & Dinie

• 12 Oktober 2014 - 14:58

Hanny:

Ach 1 katje meer of minder, neem maar mee, we hebben nog wel een plekje!

• 13 Oktober 2014 - 19:08

Corine & Gerard:

Heerlijk om iedere dag gewoon te bepalen waar je wil gaan of staan, die vrijheid te ervaren. Wellicht dat je daar een stukje van mee kan nemen naar huis, daar waar het gewone leven weer begint. Maar gelukkig duurt dat nog vele weken. Behalve de vriendelijke mensen, de slechte wegen en mooie natuur zijn wij ook nieuwsgierig naar de cultuur die je daar tegen kan komen. Maar dat gaan we wellicht nog lezen in jullie verslagen.
    Geniet lekker.