Dag 37, 38 en 39, 25 oktober t/m 27 oktober - Reisverslag uit Cirella, Italië van Joke en Tineke Nobelen en Groeneweg - WaarBenJij.nu Dag 37, 38 en 39, 25 oktober t/m 27 oktober - Reisverslag uit Cirella, Italië van Joke en Tineke Nobelen en Groeneweg - WaarBenJij.nu

Dag 37, 38 en 39, 25 oktober t/m 27 oktober

Door: joke

Blijf op de hoogte en volg Joke en Tineke

27 Oktober 2014 | Italië, Cirella

Zaterdagochtend vertrekken wij van camping mimosa vlakbij Rosarno en besluiten naar boven te rijden. Dat betekent dat wij niet naar Sicilië gaan. De weersverwachting is slecht voor de komende week en in de buurt van Napels lijkt het weer veel beter.
Wij merken inderdaad dat wij de bewolking achter ons laten en besluiten een camping te zoeken daar waar het zonnetje schijnt.
Na de boodschappen zoeken wij een plek om koffie te drinken en te zoeken naar een geschikte camping. Van een andere campinggast hoorde Tineke dat hij in Cirella had gestaan aan de kust. Dus gaan wij nu naar Cirella.
Onderweg lijken er nog meer campings aan de kust te zitten maar deze kunnen wij vanaf de doorgaande weg niet vinden.
Wij zoeken in Cirella naar de camping maar dat wil niet erg lukken.
Dat is vreemd want volgens ons moeten hier meerdere campings zittten. Wij besluiten de stad uit te rijden en daar zien wij een mooie camperplek aan het strand. Lido Alexander. Daar blijven wij 3 nachten. Genieten van de zon, de zee en het strand. Wji hebben een plaatsje direct aan het strand en het uitzicht uit onze camper is prachtig.
Maandag bezoeken wij Diamante, een leuk kustplaatsje met heel veel muurschilderingen. Wij zouden het grafity noemen maar dan wel heel kunstig gemaakt. Wij fietsen naar het stadje en wij zijn nog steeds heel blij met de elektrische fietsen. Deze helpen ons de heuvels op.
Na een lekkere lunch en een lekker ijsje, fietsen wij terug naar de camping. Tineke gaat later nog even boodschappen doen en ik lees mijn 15e boek uit.
Vanavond eten wij een broodje en morgen gaan we veer verder, richting Pompeï.

• 27 Oktober 2014 - 21:59

Corine Van Winden:

Hi Joke, je leest in een rap tempo. 15 boeken in 39 dagen dat is ruw gerekend 2.2 dagen per boek zo ongeveer. Dat is best veel!

Tja, de winter begint jullie qua weer een beetje in te halen. Jammer dat jullie niet naar Sicilie gaan. Heel boeiend, fascinerend. Echt nog iets om nog een keer apert heen te gaan in het najaar of vroeg voorjaar. Andere jaargetijden zijn te heet/warm. Maar facinating!

• 27 Oktober 2014 - 22:12

Kees:

Hai Dames,
    Weer lekker op sjouw en genietend van de mooie uitzichten, fantastisch toch, zo hoort het ook.
    Bij ons gaat alles z'n gangetje. Inmiddels probeert Vin een kamer in Delft te bemachtigen. Heeft al verschillende instemmingen gedaan, helaas nog geen goede match met groep of de kamer. We gaan er vanuit dat het eerdaags toch wel zal gaan lukken, heeft al weer nieuwe reacties uitstaan.
    Eric is druk rond Utrecht en zal 13 nov voor z'n linker pols de operatie ondergaan. Was ooit gebroken geweest en krijgt er steeds meer last van.
    Gaan jullie lekker zo door, het is jullie van harte gegund.
    Groetjes en tot schrijfs maar weer, Kees

• 29 Oktober 2014 - 20:57

Rian:

Hee mensen van het goede leven
    Jeetje Joke 15 boeken wat heerlijk!
    Dat is toch echt genieten he kopje koffie of wijntje erbij wat
    wil je nog meer. Wat zien julli toch prachtige plekken,ben benieuwd
    welke de stempel de mooiste krijgt,
    Ik weet dat jullie er niet aan willen denken maar wanneer zijn jullie
    weer thuis?
    Ga verder met genieten!